понедельник, 18 мая 2020 г.

                                        Завдання на 21.05
                                            
                                                          Українська мова


Підсумкова перевірочна робота з української мови та літературного читання для 4 класу

·        Робота виконується на чистому листку в широку лінію.
·        Зверху посередині має бути записане число (Двадцять перше травня), нижче прізвище і ім'я учня (учениці) у родовому відмінку, н –д, Білоглава Даніла,  Горєлової Вероніки.
·        Після того, як роботу виконав, якісно фотографуй і відсилай учителю для перевірки (можна у вайбер, можна у месенджер).
·        Роботу відсилають усі, тому що фото роботи буде зберігатися в електронному вигляді для подальших перевірок.
·        Перевірочна робота має бути виконана 21.05 2020 і вислана вчителю цього ж дня.


1.Прочитай уважно текст.
ДІДОВА ПАСІКА
             Біля  кр(е, и)ниці стояла в(е, и)личезна дубова ді (ж, ш)ка з водою. Гаряче сонячне промі (н, нн)я  добре (на)грівало воду. І (в, В)арочка (що)дня поливала нею квіти та вишен (ь)ки коло хати.
      Якось  дівчинка зачерпнула води у своє  дерев ( ' )яне відеречко.  Дивиться
(у)воді б(д)жола плаває. Борсає(цця, ться), намагає(цця, ться) змахнути мокрими крильцями. Варочка  поставила  відерце  й  почала  пильно  розглядати  бджолу.

            Чи то бджолі закортіло скупатися, а чи води напитись? Бджілка безсило перебирала лапками. Але крильця  намокли, й нічого з тих силкувань не виходило.
    «Еге, вона ж не злетить, ще й потонути може!» — подумала Варочка. Проте дівчинка боялась навіть доторкнутися до бджоли. А раптом  вжалить! І    Варочка загукала:
— Дениску-у-у! Швидше йди сюди! Тут бджола тоне!
     Дениско миттю шурхонув із вишні, де рвав ягоди на вареники. Плутаючись у картоплинні, підбіг до Варочки. 
— Хто тоне? Де?
 Глянь, бджола... У моєму  відеречку...
    Дениско — хлопчина метикуватий. Він швиденько знайшов тоненького прутика і вихопив бджолу з води.
—І що тепер з нею робити? — подивився на Варочку. А дівчинка  ніяк не могла заспокоїтись.
— Мабуть, це бджола з пасіки діда Оксена, — сказала Варочка.— Давай віднесемо її туди!
Варочка знайшла коробочку з- під сірників. Помістила туди бджілку.
   У липовому гаю є ціле містечко з голубих, білих, червоних будиночків. Вулики  для того пофарбував в різні кольори, щоб легше було бджолам домівку знаходити.
   Біля куреня, під старою грушею сидів дід Оксен, щось стругав.
— Ваша? — Дениско розчинив коробочку, в якій ледве повзала  бджола.
      Пасічник неквапливо вийняв з кишені окуляри, примружився:
— Авжеж, моя! Свою худібку я завжди впізнаю.
    Діти розповіли йому, як вони стали бджолі у пригоді. Дід Оксен слухав і примовляв:
— Ну й рятівнички! Оце я розумію! Дякую, що принесли мою красуню.
  Він пригостив їх медом, сотовим, пахучим. А бджола тим часом вилізла з коробочки і раптом злетіла. Але високо здійнятися не змогла, сіла дідові на бороду. Пасічник не займав її.
— Нехай зігріється,— сказав, усміхнувшись.
        Бджола заметушилася. Дід виплутав її з бороди, посадив па широчезну долоню. Бджола задзижчала , зблиснула золотою цяткою  і зникла у верховітті старої груші.                                                                 

( За Василем Чухлібом, 330 слів)
Виконай завдання.
2.Дай коротку відповідь. Кого врятували діти?___________________

3.Що зробив Дениско, щоб урятувати комаху?
А         вилив воду з відеречка
Б         прутиком витягнув з води
В         попросив допомоги в діда Оксена
4. Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.
Бджола зникла у верховітті старої груші.
Тут бджола тоне!
Давай віднесемо її на пасіку.
Нехай зігріється.
 Варочка  пильно розглядає бджолу.
□  Дід Оксен впізнав свою худібку.
  Дениско вихопив бджолу з води.
У воді бджола плаває.

5. Спиши уривок з тексту, вставляючи пропущені букви та розкриваючи дужки. Списування виконуй охайно, без виправлень.

6. Відеречко, відерце, відро  це слова…
А      спільнокореневі     
Б       синоніми      
В      антоніми

7. Встанови зв'язок слів у реченні за допомогою питань. (Спочатку підкресли головні і другорядні члени речення.
   Сонячне проміння  добре нагрівало воду.
8. З'єднай стрілками іменник з його закінченням в орудному відмінку.
                                Гай                                    - ом
                                Відерце                             -єм
                                Вулик                                - ем
9.Чи можна назвати Варочку і Дениска рятівниками? Доведи свою думку. Склади і запиши 4 – 5 речень.

                                                             Літературне читання

Підручник с. 153 - 162 , скласти план

                                                               Природознавство

Повторити  розділ "Природа України" с. 101 - 161, підготуватися до перевірочної роботи



Комментариев нет:

Отправить комментарий