Завдання на 21.05
Українська мова
Підручник с. 153 - 162 , скласти план
Природознавство
Повторити розділ "Природа України" с. 101 - 161, підготуватися до перевірочної роботи
Українська мова
Підсумкова
перевірочна робота з української мови та літературного читання для 4 класу
·
Робота виконується на
чистому листку в широку лінію.
·
Зверху посередині має
бути записане число (Двадцять перше травня),
нижче прізвище і ім'я учня (учениці) у родовому відмінку, н –д, Білоглава
Даніла, Горєлової Вероніки.
·
Після того, як роботу
виконав, якісно фотографуй і відсилай учителю для перевірки (можна у вайбер,
можна у месенджер).
·
Роботу відсилають усі,
тому що фото роботи буде зберігатися в електронному вигляді для подальших
перевірок.
·
Перевірочна робота має
бути виконана 21.05 2020 і вислана вчителю цього
ж дня.
1.Прочитай уважно текст.
ДІДОВА ПАСІКА
Біля кр(е, и)ниці стояла в(е, и)личезна дубова ді (ж,
ш)ка з водою. Гаряче сонячне промі (н, нн)я
добре (на)грівало воду. І (в, В)арочка (що)дня поливала нею квіти та вишен (ь)ки коло хати.
Якось дівчинка зачерпнула води у своє дерев ( ' )яне відеречко. Дивиться —
(у)воді б(д)жола плаває. Борсає(цця, ться), намагає(цця, ться) змахнути мокрими крильцями. Варочка поставила
відерце
й почала пильно розглядати бджолу.
Чи то
бджолі закортіло скупатися, а чи
води напитись? Бджілка безсило перебирала лапками. Але крильця намокли, й нічого з тих силкувань не
виходило.
«Еге, вона ж не злетить, ще й потонути
може!» — подумала Варочка. Проте дівчинка боялась навіть доторкнутися до бджоли. А раптом вжалить! І Варочка загукала:
— Дениску-у-у! Швидше йди сюди! Тут бджола тоне!
Дениско миттю шурхонув із вишні,
де рвав ягоди на вареники. Плутаючись у картоплинні, підбіг до Варочки.
— Хто тоне? Де?
— Глянь, бджола... У моєму відеречку...
Дениско — хлопчина метикуватий. Він
швиденько знайшов тоненького прутика і вихопив бджолу з води.
—І що тепер з нею робити? — подивився на Варочку. А дівчинка ніяк не могла
заспокоїтись.
— Мабуть, це бджола з пасіки діда Оксена, — сказала
Варочка.— Давай віднесемо її туди!
Варочка знайшла коробочку з- під
сірників. Помістила туди бджілку.
У липовому гаю є ціле містечко з голубих, білих, червоних
будиночків. Вулики для того пофарбував в різні кольори, щоб легше
було бджолам домівку знаходити.
Біля куреня, під старою грушею сидів дід
Оксен, щось стругав.
— Ваша? — Дениско розчинив коробочку, в якій ледве повзала бджола.
Пасічник неквапливо вийняв з кишені окуляри, примружився:
— Авжеж, моя! Свою худібку я завжди впізнаю.
Діти розповіли йому, як вони стали бджолі у пригоді.
Дід Оксен слухав і примовляв:
— Ну й рятівнички! Оце я розумію! Дякую, що принесли
мою красуню.
Він пригостив їх медом, сотовим, пахучим. А
бджола тим часом вилізла з коробочки і раптом злетіла. Але високо здійнятися не змогла, сіла дідові
на бороду. Пасічник не займав її.
— Нехай зігріється,— сказав, усміхнувшись.
Бджола заметушилася. Дід
виплутав її з бороди, посадив па широчезну долоню. Бджола задзижчала , зблиснула золотою цяткою і зникла у верховітті старої груші.
( За Василем Чухлібом, 330 слів)
Виконай завдання.
2.Дай коротку відповідь.
Кого врятували діти?___________________
3.Що зробив Дениско, щоб
урятувати комаху?
А вилив воду
з відеречка
Б прутиком витягнув з води
В попросив допомоги в діда Оксена
4.
Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.
□ Бджола
зникла у верховітті старої груші.
□ Тут бджола
тоне!
□ Давай віднесемо її на пасіку.
□ Нехай зігріється.
□ Варочка пильно розглядає бджолу.
□ Дід
Оксен впізнав свою худібку.
□ Дениско вихопив бджолу з води.
□ У воді бджола плаває.
5. Спиши уривок з тексту, вставляючи пропущені букви та
розкриваючи дужки. Списування виконуй охайно, без виправлень.
6. Відеречко, відерце, відро – це слова…
А спільнокореневі
Б синоніми
В антоніми
7. Встанови зв'язок слів у
реченні за допомогою питань. (Спочатку підкресли головні і другорядні члени
речення.
Сонячне
проміння добре нагрівало воду.
8. З'єднай стрілками іменник
з його закінченням в орудному відмінку.
Гай - ом
Відерце -єм
Вулик - ем
9.Чи можна назвати Варочку і Дениска рятівниками? Доведи свою
думку. Склади і запиши 4 –
5 речень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий