воскресенье, 26 апреля 2020 г.

                                            Завдання на 30.04
                                                 Природознавство
1.Підручник с. 139- 142 (підготуватися до самостійної роботи)

2. Тест join.naurok.ua 552032 до 04.05.до 21.00

                                Укр.мова
Самостійна робота

1. Вставити пропущені букви. Записати

                   ріж....мо                    ход....мо
                   бач...мо                     погрі...мо
                   збереж....мо              сто...мо
                   запрос....мо              друж...мо
                   пахн....мо                  сп...мо
                   йд...мо                       люб...мо

2. Вставити пропущені букви. Записати.

                    куп....ш                 зігн...ш
                    дума....ш               стукот...ш
                   знайд...ш               хова...ш
                    ліч....ш                  крут...ш
                    друж....ш              чита....ш
                    бав...ш                  кос....ш

3. Списати текст. Замінити дієслова майбутнього часу на дієслова минулого часу

     Під листяною ковдрою землі буде зимувати цибулинка проліска. Довгу зиму вона буде дрімати й прислухатися : чи не заспіваєжайворонок.
     Раптом цибулинка почує спів жайворонка. Весна!
     І сонеічко з радістю буде допомагати квітці прокинутися.

4. Списати. Вставити пропущені букви. Відгадати загадки

    1. Вийшла пані в золотім жупані. Хто на неї подиви.....я, той слізьми заллє....я.
    2. Признавайся, як ти зве.....я, що на зиму, на холодну без одежі зоста....я.
    3. Чого ти став та диви...я. Зірви мене - поживи...я.
    4.У лісі вирізана, гладенько витесана. Співає,залива....я. Як назива...я?

                              Літературне читання
Підручник с. 135 - 140 читати

Комментариев нет:

Отправить комментарий